неделя, 24 юни 2012 г.

Селена Гомез


Звездата на "Дисни" Селена Гомес призна, че най-вероятно ще отпразнува 19-тия си рожден ден без гаджето си Джъстин Бийбър.
"Мисля, че по това време той ще бъде в Атланта. Но всичко е наред, на всички ни се налага да работим"

Селена също така споделила, че няма някакви специални планове за своя празник. "Мисля, че майка ми ми е подготвила някаква изненада. Не съм я молила за нищо, даже на рождения си ден ще репетирам за предстоящото ми турне. Вечерта може да излезем със семейството ми на вечеря. Като цяло ще бъде доста скучно", обяснила певицата.

"Много съм развълнувана за турнето - феновете ми ще ме видят в тотално различна светлина. За първи път ще танцувам, ще бъде
много забавно и различно от всичко, правено досега"





Наскоро се чу че поп сензацията Селена Гомез се е завърнала при предишното си гадже Ник Джонас. Дали е истина или само предположение? По американската телевизия лично са казали че Селена се е завърнала при Ник Джонас поради несериозна връзка с Джъстин Бийбър. Изглежда че нещото което е раздразнило Селена е огромната мания  на Джъстин за видео игрите. По Време на романтична разходка Джъстин е чул за новата видео игра ,,Зомбита срещу върколаци 3" Джъстин веднага се е изтрелял към най близкия магазин за видео игри и си я е купил.След 30 минути Селена се обажда на Джъсин и го пита дали иска да се срещтнат навън за около 1 час да си поговорят да отидат на кафе и да хапнат нещо.Джъстин най нахално е затворил телефона и продължи да играе. Селена се натъжи изключително много и се прибра у тях.

























Няма коментари:

Публикуване на коментар

Място за коментара ви